God natt!

Idag började dagen med att Peter Siepen ringde till jobbet. Ja, ni hörde rätt. Ni som hängt med i bloggen vet att han var inne på jobbet förra veckan och ville ha hjälp av mig med en tröja. Han gillar nog Karlstad och Team Sportia skarpt! Troligtvis gillar han Intersport med  ;)

Idag blev det jobb och massa fixande o trixande med nya Craftkläderna. Kul, blir att slutgöra imorgon! Sedan ska jag försöka träna imorgon också. Redan torsdag imorgon!! ...och jag har inte varit på gymet än. Usch Sofia. Imorgon ska jag ta mig i kragen. Blev ju faktiskt pizza till hockeyn.

Time to go to sleep!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi kommer komma in inom en snar framtid och köpa en klubba till Henrik. Hans kompisars var för korta för honom :) Ses då!


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback