Dags att röra på sig

Just nu händer det massa runt mig.

  • Till att börja med har jag har satt upp mitt mål med löpningen. Målet är att orka springa en mil på en timme. Detta är något jag måste fixa innan 15 augusti då starten av Midnattsloppet i Sthlm äger rum. Vi är anmälda till just den tiden 56-60 minuter. Det bara ska fixas! 
  • Sedan har jag ett sista inlämningsarbete kvar i skolan på minst 10 sidor. Bara att sätta igång!
  • Sist men inte minst: Vi ska flytta! Just nu hyr vi en bostadsrätt i andra hand på Norrstrand och lägenheten ska säljas. Så vi måste flytta. Klas skickade iväg en intresseanmälan på en lägenhet mitt i stan, vid Nöjesbutiken. En rymlig fin trea. Gissa vad? Vi fick den! Av mer än 50 sökande. Så jag kommer ha en minuts gångväg till jobbet i mitticity! Underbart. Vi får den förste juni och då blir det att måla och fixa lite med den innan inflytt. Inga papper är ju klara, men det ska väl inte vara några problem.

Idag är sista dagen på min minisemester. Jag har varit ledig lör-sön-mån. Skönt att få ladda batterierna lite. Idag blir det att rensa lite bland mina kläder på vinden. En släng, en spara och en skänkhög ska jag försöka få fram för att få lite ordning innan flytt och allt. Sedan blir det en löprunda och efter det ett besök på Sats.

Solen står högt på himlen och det är knappt ett moln.. Tror jag tar löprundan innan vindsrenset!


Denna bild tog jag sommaren 2007, vid sommarstugan.


Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS TILL LÄGENHETEN! :D

Postat av: Elin

Ja det förstår ja, ett kanonläge verkligen! :D Det blev vääldigt mycket partyparty, men så ska det vara! Och Peter Siepen var med också! Han visade sig i enbart guldkalsonger, så jag var lycklig ;)

2009-04-20 @ 21:45:08
URL: http://elihnjo.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAH ja precis ;) Jadu, jag ska plugga en del tyvärr och ta det hyffsat lungt tror jag. Dudå? :)

2009-04-20 @ 21:49:36
URL: http://elihnjo.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, det är en del tyvärr ;/ Självklart blir det nike+! kommer förmodligen in på fredag om du jobbar då :)

2009-04-20 @ 22:41:29
URL: http://elihnjo.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback