Utmanad och påmanad att genomföra detta uppdrag

Utmaningen jag fick från Fridus lyder såhär:

Man ska fylla i fem egna svar på respektive område och sedan utmana tre stycken andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:


5 platser där jag har bott:


1. Kvarnberget, Karlstad
2. Haga, Karlstad
3. Norrstrand, Karlstad
4. Sjöstad, Karlstad
5. Förhoppningsvis ny lya snaaart. Nånstans i stan.

5 jobb som jag har haft:

1. Butiksbiträde, Team Sportia (jobbar där nu)
2. Skribent, Värmlands Folkblad Sporten
3. Receptionist, Momentum 
4. Hudvårdskonsult, Mary Kay
5. Telefonundersökare, Norstat

5 saker i min handväska:


1. 6 hour läppglanset från Loréal. Glam Shine heter det visst.
2. Min nya favoritfoundation med puder i samma mineralserie från Lumene. 
3. Min chockrosa lilla kalender, där jag strukturerar upp mitt äventyrliga liv.
4. Oftast en liten flaska vatten. Bra för knoppen och kroppen! Jomenvisst.
5. Min röda W910i. Matchar läckert med min rosa kalender.

5 saker i min frys:
 
1. Hamburgare (kommer alltid etta på min lista!)
2. Glass!
3. Wokgrönsaker
4. Massa infrysta hallon, blåbär, etc.
5. Något kött av något slag..

5 saker i min bil:

Ingen egen bil dock. Men i min pojkväns bil kan hända att jag lämnar spår i form av matlådor, läppglans och diverse klädesplagg.

Jag vill utmana:

Jessica
Niklas
Linda

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Har mest fått kläder därifrån : ) Men när jag beställde fick jag kjolarna efter typ 2-3 dagar : )

Postat av: frida

najs sofia! :)

2008-09-18 @ 08:20:10
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback