Torsdag

Ledig idag. Blev en tripp till stan och sedan Bergvik, där jag shoppade en jacka, en tröja, två par örhängen och en axelremsväska. Allt från H&M. Efter det tog jag cykeln bort till mormor o morfar en sväng. Underbara de, jag älskar dem!


Favoriterna på julafton, hemma hos oss.

Imorgon är det boxningsgala på Nöjesfabriken häri stan.
Sandra ringde förut och undrade om jag ville vara med och jobba lite under kvällen. Vi ska nämligen vara rondflickor, och visa upp på skylt vilken rond det är i matchen. Kommer nog bli superkul! Aldrig sett boxning förr, så det blir ju en upplevelse!
Strax ska jag till Sats och pumpa upp mig lite. Ska upp megatidigt imorn, redan klockan 7 ska jag vara där, och träna ihop med Amanda. Cykel först och sedan core. Det blir perfekt! För här sitter jag och äter Polly..

Kommentarer
Postat av: frida

ja gud vad kul att va rondtjej!! jag ska försöka ta mig in dit imorrn och stå och hej på er :) puss puss


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback