Tihi!



Så himla rolig! Bollywood, heja India! Snygg tådans också. Årets Idol är ju skitkul hittills! Synd att jag missar kvällens program, tror det var från mitt kära Karlstad nämligen. Får se reprisen eller ta hem det och se i helgen. Ikväll smäller det ju på Nöjesfabriken! Boxningsgala och Mallan, Sandra, Marielle och jag ska vara "rondtjejer", eller vad det ens heter?! Vi ska i vilket fall visa upp vilken rond det är och alltså få några minuter i rampljuset, i TV! Kan nog bli riktigt kul. Efterfest blir det sen också, ha en bra kväll! För det ska jag !

Kommentarer
Postat av: jess

Ha inte en föör bra kväll bara :P du måste orka vara med imorn också. hihi

Postat av: Linda

Nej då, ingen fara, inget idol ikväll :P Men på onsdag visas det från Karlstad. Har jag allt kollat upp serru ;D Då får ni hålla utkik efter mig :D Gömde mig visserligen för alla kameror jag såg men man vet aldrig :P

2008-09-05 @ 17:19:00
URL: http://lindayd.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback