Sköna måndag

Vilket underbart väder! Klarblå himmel och varmt i luften. Ledig hela veckan om inte jobbet ringer in mig. Vilket jag såklart hoppas de gör.. :) Snart har jag fått hem en ljudbok också som jag ska lägga i ipoden och ta en långpromenad för att lyssna på. Tänkte lyssna igenom Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden", som är uppföljaren på "Män som hatar kvinnor". Den sistnämda kommer ju även bli film nu! Det ser jag fram emot.

Ska plugga lite idag också. Fick äntligen hem mina kursböcker från adlibris.com. Har en uppgift att göra klar tills imorgon då det blir skola igen. Trivs toppenbra med kursen! Bra klass, bra lärare, grymt intressant helt enkelt. Älskar att lära mig nya saker!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja what a väder!

Gött å va ledig va? Är jag med idag...



Kram

2008-09-22 @ 17:07:18
Postat av: Mallan

Jag var också ledig idag, å lediga dagar innebär tydligen att spendera mycekt pengar.. Lustigt de där. Ses snart :D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback