Singstarstjärnor

I lördags blev det allt lite party, party. Hemma hos Johanna sjöng vi singstar så grannarna borde vilja göra oss något ont. Men det är så grymt kul att sjunga och battla mot varandra. Blir en skön stämning på förfesten! Saga och jag var ett fint team en stund och krossade allt motstånd!
Ledig idag. Perfekt dag till att städa och plugga, vilket jag gjort nu hela förmiddagen o lunchen. Ska snart bege mig ut i ösregnet på min vita springare till cykel. Ska lämna tillbaka de lila pumpsen jag köpt.. de gör ont i tårna, så de är ingen idé att försöka ha någon utekväll framöver. Det kan förstöra en hel night out!

Ha det fint i regnet gott folk. Snart vänder det nog om till lite solsken :)


 

Kommentarer
Postat av: jess

Ja, sol i helgen skulle sitta fint :)

Postat av: Martin

hahah.. måste älska Singstar

2008-09-08 @ 19:31:08
URL: http://martinblogg.inc.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback