Blåbärskaka med marsansås

Har varit ledig hittills hela veckan. Det kryper i kroppen på mig, för jag vil verkligen jobba. Kommer bli en ganska snäv budget denna månad. Blir att spara! O ja, jag ska klara det! Tro inget annat.

Igår myste jag till det lite extra i regnet och åkte hem till favoritmormor o favoritmorfar. Lagade lite mat och pratade om allt mellan himmel o jord. När jag trodde att jag inte kunde få ner mer mat, kom mormor med blåbärskaka och marsansås. Inga fel alls. Kändes som jag haft ett träningspass när vi ätit klart. Morfar gick för att sova middag och mormor och jag satte oss för att kika på Oprah. Men båda slocknade som ljus framför Tvn, jag sov verkligen 1 ½ timme där i soffan. Tror jag var i behov att lite sömn. Mysig dag med godingarna!

Senare åkte jag till Louise och hade Idolmys med henne och Linda. Sändes från Karlstad igår. Kul att det fanns ett guldkorn bland de sökande. Anna Bergendahl var helt fantastisk.

När jag kom hem till klas efter idol så snosade han mig i nacken och sa att jag luktade blåbärskaka och marsansås (!) HAHA, vad i hela världen liksom? Jag hade tränat box, duschat och ätit naturgodis efter. Förstår inte hur jag kunde lukta blåbärskaka o marsansås? Kanske luktar jag så för jämnan? O det är ju inga fel isåfall.. :)

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.603666 - Länk till idol igår, Anna Bergendahls audition.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag är alltid på när det gäller singstar, det vet du! :D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback