Underbara film

Så som i himmelen. När jag såg den på bio så applåderade hela salongen då filmen var slut. Det var ett tag sedan jag såg den. Det är en av mina favoritfilmer. Trots att jag sett den förr och trots att det var ett tag sedan så tar den här scenen tar tag i mig på precis samma sätt som sist. Jag gråter till den.. Hon sjunger så fantastiskt Helen Sjöholm. Hennes hemska man kan ta sig någonstans. Hon tittar på honom en gång i den här scenen, och det är sådan spänning mellan dem. För er som inte sett detta mästerverk, se den!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vettetusan alltså :P Jo, tack det har jag allt märkt, jag äter för två känns det som ;) tränar du något?

Postat av: Johanna

Ja den är så fin! Jag gråter också när jag ser den skräll Vi ses på söndag, det var så länge sen =)

2008-10-29 @ 13:51:10
URL: http://johanonnona.se.nu
Postat av: Jessica

Okej, du tränar flitigt alltså! :) Jag tränar på nautilus, det är perfekt för mig :) inte så stort och inte för mkt folk (A)

2008-10-29 @ 21:26:21
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback