Tröttast...

...är jag!

Kommit hem från Töcksfors efter en heldag i köpcentrat. Försäljningen gick bra. En och annan norsk vill jag lova! Tror jag bara sålde en hudkräm till en enda liten svenska. Annars var det bara norbaggar. De är jättetrevliga, så det gick finfint! Imorgon blir det mer fart, helgerna brukar fylla de flesta köpcentrum till bredden. Loréal to the people! 

Imorgon blir det fart på kvällen också! Halloweenfest ute i skogen med massa vänner. Ska bli hur kul som helst! Riktigt sugen på krogen också, så vi får se om vi styr kosan ditåt. Fångdräkt på! Men först en heldag i Töcksförs, nu kör vi!

Firar ni halloween ? :D Blir det fest?

Kommentarer
Postat av: Madde

Fångdräkt låter spännande....;)

Får se om vi ses ikväll, har ännu inte bestämt mig.

2008-11-01 @ 10:28:44
Postat av: Gabrielle

Hej! Hur är det? Du var ju med & tävlade om miu miu klänningen. Nu vill jag bara göra dig uppmärksam om att jag har en ny tävling på gång. En äkta Salinas bikini!



Kom till min blogg och tävla vet jag den är jättesöt!



Kram Gabrielle

Postat av: Sandra

Du är utmanad! :)

2008-11-04 @ 15:56:25
URL: http://sandraasp.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback