Shopaholic

Jag har hittat hur mycket fint som helst den senaste tiden. Jag shoppar mycket, det går aldrig överstyr. Nästan..

Mina senaste favoriter är de gosiga beiga stövlarna från Din Sko 599:-, mina jättemjuka och mysiga vantar från jobbet Team Sportia 499:-, t-shirt med Heidi Klum-tryck finns hos Sofias Garderob och kostar 299:-, sedan har jag hittat den mest fantastiska nyårsklänningen! Ja ni hörde rätt.. jag är ute i god tid, för sedan är de bästa borta. Den blir perfekt till mina guldiga pumps med klumpig träklack! Jag hittade klänningen hos Boutique Unique och priset är 549:-.


   

Kommentarer
Postat av: Jessica

Polis :D ska du klä ut dig? till vad isf? ååh, vad snygg tischa du har köpt då :D heidi är min förebild ;) nu ligger jag verkligen i lä, din klänning är sååå mycket finare än min ju :P tur att vi inte ska på samma fest ;D haha :D

Postat av: Jessica

ja, lite het är den faktiskt ;) hihi, ja :P tyvärr har jag inte kvar mina kort från dagis, eller så ligger de säkert i nån kartong nånstans hos mamma :D men att jag minns dig vettetusan hur jag har lyckats med, för jag minns knappt vad jag gjorde igår :P

2008-10-28 @ 22:41:20
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TACK sötnos : )

2008-10-28 @ 22:50:39
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: matilda

nej men fyfan va snygg den tröjan va! :D sån vill jag också ha, nu blev jag avis på dig! hoppas lördagen var bra nu :)

2008-11-02 @ 22:54:30
URL: http://matildajohannaflygar.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback