Myskväll

Igår hade Amanda, Jess och jag myskväll. Massa godsaker och först Idol. Sedan kläcker Amanda den bästa idéen. "Vi springer ner och hyr Satc-filmen!" Sagt och gjort, nu har jag äntligen sett mina favoriter på film! Jag kan säga att mitt beroende inte är mindre nu.

Idag blir det jobb och sedan hem och fixa sig iordning. Vi tar nämligen bilen och åker upp till Sunne i eftermiddag och hälsar på Linda som flyttat dit! Där ska det bli god mat och bowling. Sedan får vi se vad som händer. Jag ska dock inte inta en endaste droppe alkohol då det är jag som är chaufför. Det ska bli jättekul att se hur du bor nu vännen!

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha inte för höga förhoppningar att det blir GOD mat bara :D Men jag ska göra mitt bästa :D:D


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback