Maskerad!

Redan planerat in årets halloweenfest. Det kommer bli riktigt seriöst med en outfit som slår högt. Dock vet jag ännu inte vad jag ska klä ut mig till. Jag har funderat på Björn Borg med små träningsshorts, lockit hår o ett snyggt svettband mitt i pannan o självfallet mitt gamla racket.. men å andra sidan kanske det finns roligare saker att vara utklädd till? Som dessutom inte gör att jag åker på en förkylning i mina små tennishotpants..

Vad skulle ni vilja klä ut er till?


  
Tidigare har jag varit pirat, sjuksyrra och åttiotalsbrutta.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jäklar vad kul det verkar bli :D Och jag har ju min outfit färdig jag :DD Har du ngn koll på vilka mer av tjejerna som ska med? :)

Postat av: Angelina

humm det är svårt, men någor roligt och annorlund är roligt ;)

boxare kasnke du kan vara ?:P

2008-10-06 @ 14:42:30
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Miffe

har du inte sett det förrens nu ditt skägg? :D

2008-10-06 @ 17:43:04
URL: http://supergeten.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback