Helgen som gick

I lördags så jobbade jag först på Team, sedan åkte Pappa, Klas och jag på hockey och såg Färjestad spöa Brynäs med 5-1. Det satt fint! Tog en öl i baren i arenan och började grunda för den kommande utekvällen. För efter matchen åkte jag till Jessica för lite kalasande. När det drog ihop sig ville ingen gå till Nöjes, utan till Ankan. Så jag begav mig helt alene till Nöjes, där man alltid träffar massa kända ansikten. Så jag var aldrig riktigt ensam. Saknade min flock med flickor bara. Men det var en toppenlördag!

Söndagen blev en jobb och pluggdag. Idag har jag en inlämningsuppgift som måste vara klar tills ikväll. Så bäst att sätta igång nu och finslipa slutet!

Vad ska ni göra denna höstruskiga tisdag?


  
Lördagsbilder

Kommentarer
Postat av: Angelina

Jag ska jobba jag ;) du då?

föreesten har dun fridas nr ? :) vill ha min midag på ankan


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback