Härlig lördagskväll i Sunne

Ja, det var en hit! Vi proppade min bil full med tjejer och åkte till Sunne där Linda nu har bosatt sig. Hon har fått det superfint! Älskar hennes inredning. Jättemysigt var det att träffas allihopa och bara umgås. Först bjöds det på god mat och massa chitchat, för att sedan lira bowling på en slags sportsbar. Bland alla volvokepsar, mjukisbyxor och tjejer med hårt blonderat hårsvall, neerå så fördomsfull ska jag väl inte vara, så hade vi i alla fall superskoj! Det lär synas på bilderna nedan.

Idag har jag jobbat inne i City. När klockan var halv fyra så upptäckte jag att jag inte ställt om min armbandsklocka. Så egentligen var hon halv tre. Tur att jag ställt om klockan på mobilen och i rummet igår, annars hade jag kanske blivit så snurrig att jag inte kommit i tid. Men i tid kom jag allt!
Snart ska jag till Klas och vi ska kika på Wall-E. Älskar Disney! Tecknat och animerat är ju fantastiskt bra.

Imorgon kommer tjejerna hit för jag ska vara värdinna för ett "ljusparty". Det låter som en sekt, men det handlar om försäljning av bl.a. ljus i alla dess former, roliga inredningstips och även spaprodukter. Så lite julklappsinspiration kanske man kan få! Jag har spanat in en ljuslykta med två små fina änglar. Den ska jag nog unna mig själv.

   
    

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback