Fredag

Personalmöte imorse i stan. Mysigt att äta frukost allihopa och diskutera lite om allt möjligt. Sedan begav jag mig till Makeupstore. Jag fick två superfina glitterögonskuggor, en ljusblå skugga och en rouge som tack för att jag jobbade för dem under tjejkvällen förra veckan. Hann även med systemet för att inhandla diverse alkoholhaltig dryck inför mina flickors födelsedagsfest imorgon. Kommer köra på vitt vin. Hittade ett med inslag av tropiska frukter, kan nog vara något.

Ikväll blir det afterwork med Linda, Jessica och Sophie. Afterplugg blir det mer för min del.. Ska fortsätta plugga på min examensuppgift nu. Har bara 15-20 sidor kvar ungefär.. Men det är intressant, så det borde inte bli några större problem.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad gör en hälsopedagog ? :)

förslag på låtar ?

brist nu asså tack på förhand<3

Postat av: N A T A S C H A

jo tack:D !

min mamma kmr hem me ngt skummt idag :D



hoppas det hjälper =/

pussen / N

2008-10-03 @ 15:45:42
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



2008-10-03 @ 16:56:47
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback