Floating

Åh, så underbart det var! Jag testade floating på Delfinen som finns i samband med Sats i stan. Jag svävade bort och var totalt avslappnad tillslut. Men visst var det lite lurigt i början att slappna av och om man skulle använda nackkudden eller inte. Först testade jag utan, men trots öronproppar kändes det jobbigt att ha öronen under vattnet. Så skulle jag ta nackstödet, men råkade få salt i ögonen. Tanken man ligger i är ju fylld med ungefär 500 kg salt. Så det sved vill jag lova! Men det är standard att göra så första gången, sa tjejen där. Jag kan absolut rekommendera att testa floating för er som vill stressa ner, få bättre nattsömn eller bara en skön känsla. kika gärna här för mer information!

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner du dig som en ny människa nu då ? :D Skulle också vilja prova, men tror jag skulle få panik att vara instängd i en liten sak full med vatten.. Var det inte lite läskigt också..? :)

Postat av: Madde

Var det dyrt?

2008-10-23 @ 08:17:37
Postat av: Jessica

Åh, vad underbart med floating! Det måste jag verkligen testa :D

2008-10-23 @ 10:58:26
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, det ska jag verkligen göra! Tränar du något? Finns det bara en "tunna" i rummet eller kan man ha nån kompis bredvid sig i en annan "tunna" ? :P blir ganska så ensamt annars ju.. :P

2008-10-23 @ 21:18:24
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, det låter ju ganska logiskt iofs. Man kan ju inte koppla av på samma på "rätt sätt" om man inte är ensam :)



Nej, den är faktiskt från Halens :) Den är jättefin så jag är helnöjd :)

2008-10-24 @ 21:57:22
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback