Busunge

Nu sitter jag på jobbet och har lunch. Hinner med ett litet blogginlägg här mellan säljandet av skor.
Alldeles nyss kom det på kontoret in en liten kille i 3 årsåldern som hade begett sig ut på vift från sin mamma och pappa. Så precis när jag skulle fråga lillen vart de fanns så rusade hans pappa in här på lagret och in på kontoret och skällde lite på honom. "Titta nu vad du gjort, nu skrämde du ju flickan här!" Så himla skrämd tror jag inte jag såg ut dock. Han var ju så sockersöt så. Han var ju bara busig lilleplutten. Ingen skada skedd.

Nej, back to work!

Kommentarer
Postat av: Norda

Fia du har frågor att svara. De finns på min blogg. Bara o Kopiera o klistra in, dock med dina egna svar:P Kram

Postat av: Angelina

Det finns i örebro :) jätte roligt affär :) allt från vanliga kläder till märkes kläder!



Hur är det me dig då?=)

2008-10-11 @ 17:25:59
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Angelina

Jo jag mår bara fint ;) hehe. händer de ngt kul i veckan då?=)

2008-10-11 @ 18:53:07
URL: http://angelinav.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback