Visdom i tänderna

Idag är jag ledig! Vilket jag ska ta tillvara på. Jag ska plugga litegrann, men annars ska jag mest vila upp mig så jag orkar jobba mycket nu framöver. Jag vaknade upp i tisdags med halsont, snuva och kände mig alldeles febrig och matt. Detta visade sig vara visdomstanden. Jag har fått tid om nästan 2 veckor (!) då jag äntligen ska få dra ut skiten. Alla mina visdomsgaddar har ju krånglat. Igår var jag hos tandläkaren och kontrollerade så det var okej. Jag hade så ont igår att jag bara kunnat äta en mosad banan. Så tandläkaren gav mig tre bedövningssprutor så jag skulle kunna stoppa något i magen, och sen åkte jag till McDonalds och belönade mig med deras maffigaste mål, en BigTastymený. Oja, det ska bli skönt att få bort tänderna, för det blir troligtvis så att båda ska ur.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uuu jag lider med dej. Hae ju själv haft helvettet!! Bra att du ska få dra ur dom nu!! Krya på dej. Puss


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback