Trött fredag

Ja herregud vad trött jag har varit idag. Helt otroligt disträ. Utekvällen igår var fartfylld och riktigt, riktigt rolig! Men det satte som sagt sina spår idag. Jag sov en hel del och sedan hann jag även med att hälsa på min goa morfar. Han är lite skröplig, men hoppas det går bra. Han är så himla underbar min morfar! Även mormor är sjuk. Men henne får jag dock inte ens besöka då hon är på sjukhuset och de inte vet om hon eller vi smittar varandra med baciller. Så vi får vänta ut, så ska jag ge henne den största kramen sen!

Ikväll var tjejerna iväg till Bluemoonbar och åt deras tacobuffé. Supergott som vanligt! Jag åt som en häst. Härligt att ses tjejer, ni betyder mycket!
Sedan blev det idolmys med familjen. Röstade på Kevin och Anna! Härligt att båda sitter säkert, de är ju klart bäst.

Imorgon blir det jobb och så även söndag. Härligt! Kommer bli en lugn helg annars. Ingen utgång imorgon, det känner jag. Vad ska ni göra i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha tack gumman! Men det satt långt inne..väääldigt långt inne! :)

Det är super med mig, gör som dig o tar en lugn helg, behövs ibland!



Hoppas allt är bra med dig med? Och att du hade en mysig kväll.. Gooo Kevvin :D

Postat av: Angelina!

En jätte lugn helg :D



Allt bra med dig då?=)

2008-11-15 @ 23:29:04
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Anonym

De är ju inte så värst romantiska om jag säger så ;) 4an är bäst har jag hört, jag ska kolla på 5an när jag får möjlighet :D det ska tydligen komma en 6a också, hihi :D du får göra som jag, kolla på dem på ljusa dagen:D

2008-11-16 @ 18:25:46
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback