Nytt beroende!

Jag fastnade aldrig för Heroes när det började sändas i Sverige förra året. Men nu har Klas och jag börjat kika på serien, och den är ju fantastiskt spännande och bra! Längtar tills ikväll när vi ska fortsätta följa hjältarna.

Riktigt rolig kväll hemma hos Anders i lördags också! Vi "firade" att han ska sluta hos oss på Team och börja jobba i Åre över vintern. Hoppas han kommer tillbaka i vår, han kommer vara saknad :)

Ledig idag. Har lyckats sova bort en hel del av dagen.. men jag har varit så trött i helgen, så tror kroppen skrek efter sömn.
Annars idag blir det Bodycombat med Amanda och Becca på Sats ikväll. Funderar på att sola lite solarium, bara för att pigga upp den bleka hyn lite. Eller så fortsätter jag på brun-utan-sol-linjen, den är ju faktiskt mycket hälsosammare egentligen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra tränat idag! jaaaa brun utan sol får man inte cancer av... mycket bra!!!! =) ses imorgon.


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback