Måndag

Tråkigt väder idag. Jag är ledig och det enda jag gjort hittills idag är att ha gått en regning långpromenad, städat en massa här hemma och så har jag ringt några viktiga telefonsamtal. 17.30 ska jag på spinning med Linda. Ska bli skönt! Det har blivit ännu skönare nu när jag köpt mig ett par ordentliga spinningskor! Känns att det tar bättre i benen. Lär bli härligt att köra idag när jag redan har träningsvärk från Bodypumpen igår. Tack Sats, you make my day!
                                               

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag måste bara fråga. Vart kan man köpa spinningskor? Jag har letat, men hittar int? :(

Jag kanske letar dåligt? Finns det här i stan?

Tack på förhand! :)

2008-11-28 @ 11:06:54
Postat av: Fia

Hej Sandra! :) Du kan köpa toppenbra spinningskor på mitt jobb, Team Sportia! Vi har mest utbud ute på Bergvik! Bara att åka dit! :) Annars finns det nog hos de andra sportbutikerna i stan ;D kram Fia.


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback