Lördagens bravader

Jaa, då har årets Mitticity-fest varit. Den var ju alldeles, alldeles... underbar! Nä, men jag hade riktigt skoj. Jobbkollegorna från Team Sportia, ni är guld! Efter att vi dansat runt butikerna tog vi oss en runda till Nöjes. Efter det fick jag ett infall, och gick hela vägen hem! Inte konstigt jag är krasslig nu kanske.. strumpbyxor i minus 7 gradig kyla!

Denna veckan består mest av jobb och kurering så jag blir frisk. Förhoppningsvis blir det utgång på lördag. Om jag hunnit bli kry vill säga. Imorgon ska Linda och jag börja tidigare på jobbet och städa och plocka på lagret. Sedan är det julklappskväll på Team. Kom och hitta bra julklappar vetja! :)


   
  

Kommentarer
Postat av: Erica:)

Gud va söt du är!:)

Och du skriver jättebra;)

ha en kanonkväll Kramar Erica

Postat av: Anonym

Ja det va en roooli fest!! Tyckte du va helskön i din fina klänning!

2008-11-27 @ 19:54:14
Postat av: Fia

Tack ! :) Vem är du måntro som är så gullig och tyckte tyckte jag va helskön? ;P

2008-11-28 @ 12:25:00
URL: http://soffia.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback