Konstigaste dagen på länge

Idag har varit en riktigt, riktigt skum dag. Strax innan lunch kom det in en jättetrevlig kille på jobbet som presenterade sig som säljare. Vi snackade om Team Sportia, produkter, väder och vind och plötsligt så säger han att han kan bjuda mig på lunch. Sagt och gjort, vi käkade wok neri köpcentrat. Trevligt, men väldigt oväntat!

Efter denna minst sagt oväntade lunch så skulle jag hämta lite paket nere på lastkajen. Herregud, detta är väl något man inte ska berätta för någon egentligen.. Men jag är öppenhjärtig och bjuder på det.
När jag hämtat paketen och skulle skriva under, så skulle jag skriva på en slags liten data-mojäng, som ser ut som en stor, stor gammal tegelstensmobiltelefon ungefär. Bästa av allt är att jag gjort detta många gånger, och då lyckats! Men denna gång så uppfattade jag inte att pennan hängde på sidan utan jag började dra i antennen istället.. Så ser jag att Postenkillen ser detta och dör lite inombords. Skönt att man kan asgarva åt sådant iaf! Om inga människor klantarslade sig som jag så vore det ju inget att skratta åt. Eller?

Så hur har er dag varit? Rolig eller lika konstig som min kanske?

Kommentarer
Postat av: Linda

:P Bra att någon haft en kul dag i alla fall. Sunne är bajs. Kommer kanske hem till er imorgon :) Saknar er!

Postat av: Madde

Ja, säljare kan sin sak....hi hi. Vad sålde han??

2008-11-21 @ 08:58:33
Postat av: Jessica

Jaså, den är redan beställd ;) Ikväll blev det pokerkväll, imorgon ska jag och min käraste till min bror och hans tjej och umgås lite. så det blir en VÄLDIGT lugn helg. Det är underbart, jag har varit ute alltför mkt den senaste tiden känner jag. Vad ska du själv göra?

2008-11-22 @ 01:19:11
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, ja det var en rolig video :D

2008-11-25 @ 22:27:31
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback