Blocket

Ärligt talat, det här var bland det roligaste på Blocket på länge. Jag är inne rätt ofta nu för att kika om det kommer upp några fina tvåor eller treor så Klas och jag skulle kunna flytta tillsammans. Igår hade det kommit upp en annons från en kille som ville ha en inneboende i sitt kök. Killen vill ha en inneboende till sin lilla ETTA...!
Hihi, han söker en tjej som inneboende. Det här kanske är nya sättet att hitta en partner? Bonde söker fru, Ensam mamma söker, etcetc, nu kanske det är "Inneboende sökes" som är nya grejen?

Annonsen:
Hej jag söker en inneboende som kan bo i mitt kök under ca 6 månader eller längre. Lägenheten ligger på herrhagen ungefär 15 min promenad från stan.
Köket är hyfsat stort och har egen garderob, vi får göra upp om mattider så att det funkar för båda.

I hyran ingår el/och vatten samt tv. Internet finns inget, comhem finns i huset. I övrigt delar vi lägenheten gemensamt.

Den inneboende ska vara en bra vettig och snäll tjej. Ska jag ha en inneboende så är det enklast för mig att det inte är några fester här *mogen min* :) Samt om du har pojk elr flickvän så sover du hos han eller henne. Och jag kan ju ha samma regler då så det är jämlikt :)Ta hänsyn till varandra och respektera varandra, det är en bra grund tror jag.

Hur jag är som person, så du vet lite hur jag kan vara att bo med :)
Jag är trevlig och snäll.Har precis startat ett företag i en annan stad. Läser även vissa dagar på universitetet. Vissa dagar kommer jag pendla och vara borta en stor del av dagen. Vissa dagar kanske jag slappar i soffan framför datorn (det fanns ju inget Internet?) eller tvn, beroende på om jag hinner och känner för det :) Försöker hålla igång och träna och vara lite social mellan varven. Jag är ganska lättsam som person i övrigt.
Vissa dagar kanske jag inte kommer i säng förräns det är natt, vissa dagar om jag ska upp tidigt kanske jag lägger mig runt halv elva 11. Allt beroende på när jag ska upp. Kliver oftast inte upp före kl 7, oftast senare.
(Vad är det med ordet vissa? :D)

Så det var lite om mig, jag lägger ut ett kort så får du även se hur jag ser ut. Skriver du lite om dig själv och skickar med en bild så vore det jättekäckt :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha är det ett skämt eller? :P

Va nog bland det det stördaste jag sett!!

Postat av: jess

Haha. Men herregud!

2008-11-28 @ 18:26:19
URL: http://jessicafransson.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback