Uppdatering från helgen

Jobbade fredag-lördag-söndag. Efter jobbet på lördag skyndade jag mig hem och gjorde mig iordning för att ta mig till Lärka där vi skulle överraska Louise med ett supriseparty för att hon kommit hem nu äntligen efter sin Gran Canaria pluggresa :) Jag fattar fortfarande inte vilken jävla otur man kan ha.. Jag skyndade mig allt jag hade, men de kom lite tidigare än väntat. Vilket gjorde att jag missade själva "hoppa-fram-och-skrika : suprise!" -momentet.. vilket jag först var lite grumpy över. Men det gick snabbt över när vi började partaja loss :D Bästa människorna att festa med har jag runt mig. Aldrig haft en tråkig förfest, det säger väl allt :D Vi har alltid kul!
Kul att Beccas klasskamrat från gymnasietiden,
Linda var med :) Alltid kul att träffa nya ansikten.

Johans kära grannar var även över på ett egentligen riktigt, riktigt skumt besök. De var sura över att vi spelade musik och härjade, vilket i sig är förståeligt. Vad som var mindre lyckat var ju att de själva var aspackade och troligtvis höga på något annat för de kallade oss riktigt fula ord och skrek och svor. Jag blev bl.a. kallad "jävla köna", för att jag gick fram till alkistanten och sa att jag beställt taxi, så vi skulle vara ute ur lägenheten om 5 minuter. Först kunde jag bara skratta åt att hon var så patetisk.. men sen kände jag att jag behövde ta mig ett snack med damen i fråga.

Johan hade pratat med dem och de var riktigt vänligt inställda till oss efter det. Så när taxin kom (5 minuter senare, som jag sa!) så stod hon och höll upp dörren åt oss. Då pratade jag med henne och sa att hon inte kunde kalla folk för vad som helst. Då kramade hon mig och sa att jag var fin, och att även de brukade festa till det.. (jotack, jag kände det på lukten.. isch!) Så för tillfället råder det vapenvila. Men troligtvis är det inte sista gången de ringer på och stormar in hos Lärka.

   
Jag o väggen     - Festmat! -  Jag o Mandis sjunger - Sötare får man leta efter!
   
Skoog o Louise - Singstaaaaaaar - Delar av festgänget - Jag o Anna på Nöjes :D

Igår söndag så jobbade jag. Vi har fått in street-surfingbrädor på jobbet. Tydligen nya flugan hos ungdomarna :P usch, jag börjar bli gammal.. Skämt åsido, vi har bestämt oss för att alla i personalen ska lära sig åka på brädorna. Så igår kämpade jag mig svett med att bara våga ställa mig på brädan. Jag som aldrig åkt varken skateboard eller snowboard. Men det ska nog gå bra det där!

Efter jobbet fick jag en välbehövlig massage av Elin, från Sats. Hon säger att jag är det värsta fallet hon haft, jag har knutar överallt.. men det ska vi allt också råda bot på! Blir mer massage i framtiden hoppas jag på, nu när Louise är hemma som nybliven diplomerad massageterapeut!

Joggingtur nu! Som sagt.. målet är satt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om det var knarkkärringen som bor under honom så förstår jag att hon va konstig =) Hon brukar knalla runt i stora batiktält på sommaren och se allmänt borta och hennes gubbe är jätteskum =D Tur att ni blev sams iaf! Ses nån dag!

Postat av: Mallan

Sofia, jag måste säga att du ser hyffsat med ut på kortet från nöjes. Tillskillnad från hon som står breve ;)

2008-05-05 @ 15:58:45
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se
Postat av: Sandra

Du har alltid så mysiga bilder! Man ser att ni har kul ihop :)

2008-05-08 @ 22:55:40
URL: http://ssandra.blogg.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Men se där :D De bilderna har jag missat :D Snor dom om de är okej :D

2008-05-26 @ 13:36:25
URL: http://lindaslya.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback