Update

Helgen var fiiinfiiin. Jobbade fredag o lördag, sen var jag ledig söndag :D Soffan fyllde ju 20 tidigare i veckan, så hon hade partaj i lördags. Tack för god mat och enormt trevligt sällskap. Bästa tjejerna i stan, det kan jag intyga! :)

Skönt att vara ledig en söndag för en gångs skull. Åkte ut till Sommaro golfbana och lirade korthålsbanan med Klas. Har ju både praktiskt o teoretiskt prov i golfen på torsdag (!) Borde klara det. Då är jag steget närmare mitt gröna kort :)
Anna, Pillan o jag tog oss en sväng till banan igår också och gick korthåls. Gick lite bättre då faktiskt, kan bero på den nätta baksmällan jag låg inne med i söndags kanske.. :P

Ledig idag igen. Synd att vädret inte är bättre när man ändå är jobbfri..
Blir en sväng till stan med tjejerna senare. Fika och shitchat, kanske planerna sommaren lite. Vi diskuterar en eventuell resa. Frågan är bara Gotland eller kusten? :D hmm.. vi får se vad vi känner för, och plånböckerna klarar av :)

Bjuder på lite pics från lördagen.


     
  

Måste få med den här låten också. Jordin Sparks-Tattoo. Sååå fin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dom fiina bilderna :D speciellt den i bilen, läppglans all over me! ;P

2008-05-13 @ 11:23:52
Postat av: Fia

Äre malin som kommenterar? :D

Postat av: Johanna

Jo det är klart att man vill känna sig säker. Jag skrattar mest åt deras dumma formuleringar =D Kul att ni ville följa med på lördag!

2008-05-14 @ 10:52:16
URL: http://johanonnona.blogg.se
Postat av: Mallan

De är mallan! du kan kalla mig läppglans-mallan ;D ses imorgon

2008-05-14 @ 22:25:20
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback