Underbart

Härlig värme idag! Kunnat promenera på stan i bara shorts o t-shirt :) Mysigt! Solade idag också för att bättra på brännan. Laddar till tusen nu med både kost och motion. Ska gå modevisning den 28:e juni på BMB för underklädesbutiken Change. Så som sagt.. nu jädrar ligger jag i och tränar och äter bra. Har även inhandlat Nivea´s "My silhouette". De lovar att min kropps konturer ska reduceras med upp till 3 cm ;P Får väl se vad mycket ljug det är :) Kul att testa iaf.
image278
Har skickat efter den här byxdressen från H&M. Den har varit slut jättelänge men jag har envist ringt för att inte missa den, och äntligen kom den! Så jag beställde både en svart o en brun. Plus diverse annat som t-shirt o hotpants.
 
Nu blir det spinning och sen en sväng till Becca för att umgås lite med henne o jessica som ska dit och klippa sig :) Spinning blir det även imorgonbitti innan jobbet, med Beccis. Mys! :)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Sofia, ligg inte i allt för mycket nu! Då bangar jag snart den där modevisningen, haha :P

Postat av: Mallan

OM vi kommer vara snyggast Sofia, det är ju självklart ;D Hoppas helgen blir kul (om inte, ta lite mintuu)

2008-05-29 @ 21:39:24
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback