Underbara ni!

Älskade Sophie! Tack för att du fixar boende. Smööögen here we come! :D 14-18e juli blir det sol, bad, krabbmete, shopping, fest och massa myyyys. Blir att bo på Solviks Camping i två stugor. Där har de koll på vad de pysslar med till skillnad mot de jag ringde igår, herregud! Nu ska jag fixa transport. Minibuss är roligast, men också medför det mest ansvar. Så vi får se, jag tycker den idén är klockren :)

Sophie, Louise, Becca, Amanda, Jessica, Linda o Jag. Fin kombination :) Ni är underbara!

image258
isn´t it lovely? ;D

Kommentarer
Postat av: jess

Jaaa fasen vad kul det ska bli! :D

Postat av: Johanna

Bara l i t e avundsjuk..... =)

2008-05-21 @ 07:32:36
URL: http://johanonnona.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback