These little moments...

Vilka tillfälligheter egentligen. Livet. Att jag skrev ut en bunt med CV:n och begav mig ut på stan för att söka jobb i oktober förra året. Jag var i Mitticity och lämnade mina papper och går förbi Team Sportia. Just den dagen jobbade Anna, som jag då bara var bekant med. Så jag gick in för att säga hej. Som en vanlig artighetsfras undrade hon vad jag hade för mig, och jag berättade att jag var ute och sökte jobb. Nämen! Dagen innan hade chefen frågat Anna om hon hade nån kompis som behövde jobb. Så jag lämnade CV och tio minuter senare ringde Bossen och jag hade fått mig jobbet. Nu spelar jag och Anna golf tillsammans. Snacka om tillfälligheter, för frågan är: Hade jag fått ett så bra jobb och hade jag börjat spela golf, om jag den dagen inte hade träffat Anna? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

15-24 är det. Ska kolla med Henki när vi ska dit så kan jag skicka ett sms =)

Postat av: Linda

Jo, vi trodde vi skulle vara grupper med det här broschyrarbetet först men vi skulle ju inte det, då bestämde vi golf och tror båda dem ska fortsätta att göra den broschyren så får nog välja något annat. Lite svårt att ta mig till golfbanan också tyvärr .. :/ Men du har rätt att det är en bra idé iaf :D

2008-05-22 @ 18:27:16
URL: http://lindayd.blogg.se
Postat av: Sandra

Tänk om det ändå kunde vara så när jag sökte jobb :P Jag får nöja mig med Dialon...

2008-05-22 @ 21:33:33
URL: http://ssandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Jo jag vet, men det måste ju ändå vara roligare med ett riktigt jobb :P

2008-05-23 @ 15:42:23
URL: http://ssandra.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback