Sverige va bäst!

Jag mår fortfarande inte helt bra alltså.. drack way to much igår, o som man bäddar får man ligga. Men men, riktigt rolig kväll! Tycker dock vi kan skita i att ha Eurovision Song Contest. Grannländer går samman och "kompisröstar". Hur jävla värdelöst är det inte? Jag är grymt partisk och säger helt klart att Sverige var bäst, tätt följd av kopian Ukraina.

Luuk: Ani Lorak har sytt sin klänning av stuvbitar som blev över från Charlottes klänning :D

Kul också att jag bytte kläder en gång under kvällen. Kände mig väldigt inne, eftersom kändisarna brukar hålla på med dessa oändliga klädbyten under deras utekvällar :) Började med grått glitterlinne från Vila och ett par glansiga svarta jeans från Gina och självfallet hade jag mina hemmagjorde discokulor i öronen ;D Men innan vi drog bytte jag till svart brottarlinne o en underbar rosa kjol, tack Jess o Soffan för lånet! :)
Louise pojkvän Johan fick en stol i huvudet på Looptroopkonserten, så de var på akuten till 7 imorse. Stackars, säger jag bara. Kan man ha mer otur? Tack gode Gud ändå att allt gick så bra som det gjorde. Tycker om er godingar!

 
    
Jag o Louisegoding!  -  Bäst på fest!  -  Jaaaaaaag - Jag, Linda o Mandis
   
Louise o Linda ♥   -   Jaaaaaao     -   Gänget :)    -   Vafan ska jag lukta på? :D
   
Kanga o Lollo - Bec o Mandis - Bästa bilden med Kanga i bakgrunden!
Hihi! Ni är The Best :)


Kommentarer
Postat av: kanga

HAHAH vad fan gör jag i bakgrunden?! herreguuud så dretful :D:D en grymt rolig kväll vart det iaf, & det syns absolut på den sista bilden!! haha:)

2008-05-25 @ 22:59:25
Postat av: Linda

andra bilden på mig, vilken pudding! ingen dubbelhaka här inte :D

Postat av: Linda

Hur gick det att jobba idag, förresten ? :D

2008-05-26 @ 00:49:52
URL: http://lindayd.blogg.se/
Postat av: louise

ja fy fan vilken kväll.. hade så jävla kul hos jess och pånöjes.. =)=) johan mår bra nu iallafall.. när ska vi massera i veckan då? I kväll??eller nån annan dag jag kan ju när som men heslt på eftermiddagen/kvällen.. pusspussss

2008-05-26 @ 09:51:32
URL: http://elinlouisebergetoft.blogg.se
Postat av: Mallan

Vad nöjd jag blir när jag ser att ni var i den bästaste formen :D Imorgon får nog systemet fylla på ordentligt ;)

2008-05-26 @ 12:30:54
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback