Själens spegel

Jaa.. jag har antagligen en vagel eller något i vänster öga. Igår när jag skulle till Sophie så flög det in en liten yttepytte fluga i ögat som direkt blev knallrött och började rinna.. Så på den vägen är det. Jag fick ut flygfäet men nu kliar det och känns hela tiden som det är någonting kvar i ögat. Orka det.. Jaja, blir att arbeta i glasögon hela dagen iaf. Känner verkligen inte för att trycka in linserna nu. En utmaning för mig, jag har aldrig jobbat i bågarna förr. På tiden alltså! :D

Sophie satte i mitt löshår igår. Det gillas :D Så nu har jag svall igen ! Skönt att kunna göra lite roligare frisyrer :D Allt blir enklare, locka upp det eller bara platta blir också riktigt snyggt :D

Farfar kommer hit på besök från Västerås också i helgen.. och jag ska mestadels jobba o festa. Får allt ta mig lite tid och vara hemma i helgen också :) Fest ikväll? Sara fyller 20 :D Blir nog en sväng dit, om ögat blir bättre!
Imorgon blir det iaf födelsedagspartaj för Sophie, som även hon fyller system :)

Jobb nu :)

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback