Otippat

Jaa, trodde inte igår eftermiddag att jag skulle ut, men det blev allt en tur till Nöjesfabriken ändå. Efter jobbet igår pysslade jag mig iordning och åkte till Klas systers pojkväns föräldrar (kort och gott svågerns föräldrar) :D Där vi firade Johanna, Johan, Jenny som alla fyllt 25, alltså 75 årskalas :D Johanna hade med sig sitt monster Ombra som är en nätt Grand Danois på typ tre meter i mankhöjd :P Jag hade jeansklänning o leggings vilket innebar bara fötter så Ombra låg perfekt på mina isbitar till fötter. Bra hund!

Fick höra att Widdan hade fest, så Klas och jag tog oss en sväng dit. Vilket var en mycket bra idé, för jag hade verkligen toppenkul! Soffan, Mallan, Anna o Jag tog en taxi till stan. Vi fick ingen fjuttig taxi heller! Utan en jättebuss! Med dansgolv och hela köret. Dock körde chauffören som en jävla biltjyv så Sophie flängde o flög överallt i taxin.
Roligast på Nöjes var när Soffan ska beställa i baren:

Sophie - En Apple Cosmopolitan, tack!
Bartendern, med en panikartad, svettig blick - M-m-een nää-e..

Kul att han var ny. Soffan pekade och lärde honom hur man gjorde. O visst, god blev den! Man lär sig nåt nytt varje dag ;)

Fina bilder från igår:

    


Kommentarer
Postat av: Bell

Jamen ja hörde att det snöade och sånt :S Jag bor i Linköping ja, fast inte så länge till.. Flyttar hem om två veckor :), ja turket ska bli så gött! För vädret här nere är inte direkt bättre än hemma heller.. fyfan, hade gött då! Pusshej

Postat av: Victor, Hong Kong

Den dar Soffan verkar vara en varldsvan typ! Vart lar hon sig allt det dar?
Puss / V

2008-05-18 @ 19:07:43
Postat av: Mallan

Haha, svettiga dåliga bartender. Å krångliga sophie, det är därför man ska beställa mintuu. Enkelt och bra ;D Lever du idag? :D

2008-05-18 @ 20:27:20
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se
Postat av: jess

Haha. Gulligt kort på dig å marcus ;D

2008-05-19 @ 12:18:46
URL: http://jessicafransson.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback