Nyrik

Hur har jag kunnat glömma nämna detta?! :D Jag fick ett brev från mitt försäkringsbolag i måndags, och som jag väntat på det brevet! Där skulle jag nämligen få reda på om jag skulle få ut några pengar för mitt skadade knä och mina fula ärr jag fick från operationen. Efter läkarbesök och fotografering av knäet skickade jag in pappren, o nu kom beskedet: Jag får 41.120 kronor! Det är jag värd! Sånt helvete jag haft med knäet, och det är inte helt bra än heller så. Fått sluta med innebandyn till exempel. Men det känns ju faktiskt litegrann som plåster på såren.

Kommentarer
Postat av: amanda

ja det är ud värd! så som du har kämpat på med det!

Postat av: Mallan

Herregud vad pengar! du kan köpa typ 200 mintuu flaskor för de, det vet du va ;D hihihih!

2008-05-21 @ 17:58:53
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback