Nej nu jävlar

Jag är otroligt bloggseg den här veckan :D Får väl bli ändring. Just nu är jag lite opigg på det mesta.. vet inte vad det är med mig. Men det blir det väl också ändring på! :)

Något som är sjukt kul är att jag igår klarade teori o praktikprovet i golfen! Så nu är jag grymt nära det gröna kortet. Funderar på att försöka ta det så snart som möjligt, kanske redan i början av juni :) Blir en runda med Anna på måndag iaf. Om jag inte ska jobba vill säga. Har redan hunnit köpa mig ett halvset golfklubbor! Jag är förälskad i dem, de har blommor på sig och är lila! Vad mer kan man säga? Halva nöjet nu i början av min karriär, tycker jag är att inhandla fina golfkläder, accesoarer o annat :D Om man nu inte är ett proffs i början, måste det ju iaf se så ut!

Hade även namnsdag igår. Så grattis alla andra Sofiaor ! :D Jordgubbar stod på menýn. Årets första är alltid lika underbara!
Idag fyller pappa år också. Så har haft lite släktkalajs här hemma. Var tvungen att slänga med en bild på mormor när hon intar paparazziställningen :D Älsklingsmormor, du är för gó! Och Grattis Pappsi! :)

Nu blir det att ta bilen upp till Linda, o se film med mina jäntor. Regnvädersmys!

     

Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha, nää det minns jag fasiken inte. Jag skyller på mintuun! Däremot är folk störiga mot våran tuffa dansring, jämt. Nästa gång blir det slagsmål ;D

Postat av: Bell

Jamen va bra, tänkte ta tag i det där när jag flyttat hem igen.. Tack ang. klänningen. Det var ett sånt där "ment to be ögonblick", jag stod precis och skulle betala en blå men så såg jag den här och vart kär såklart. Hur är det i Kd då? Är det uteserveringstider nu nu lr? kram kram

2008-05-16 @ 21:05:19
URL: http://bellens.blogg.se
Postat av: Sara

hahah nej vad söt mormor, vad glad jag blev när jag såg henne såhär på kvällskvisten :D

2008-05-16 @ 22:56:21

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback