Let the sunshine in

Kom igen nu våren, bättre kan du! Soligt o fint, men vore om det blev lite varmare i luften :) Men slår vad om att värmen kommer till min födelsedag! Fyller på tisdag nästa vecka. Underbart att gå till systemet och köpa på mig ett förråd. Ska fan åka till Ikea och köpa ett barskåp :D Låter som jag är jordens alkis, men icke då. Vill bara ha lite olika sorter hemma så man kan blanda roliga o fina drinkar. Sådeså!

Idag var jag på stan och även en tur till Bergvik med mina godingar
Sophie o Louise :) Louise masserade mig först på förmiddagen. Det är jag i akut behov av, vill jag lova! Min rygg är helt paj.. så den ska vi nu fixa med massage o stretching :) Duktig Louise, gå till henne om ni behöver massage! Hon är lysande.

Lite shopping blev det också. Ett gult/prickigt linne från Gina och en top från MQ.

Hihi! Ser ut som en bild från tradera eller blocket :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart att det blir! Har inte bestämt tid än bara. Ska vi åka tillsammans? Ska Klas med? =)


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback