Lämnat tonåren

Vilket känns riktigt skönt! Aldrig mer "ton" i slutet. :) Det blev en toppen mysfödelsedag igår. Mamma hade tagit ledigt från jobbet endast för att spendera den med sin favoritdotter :D Så vi började dagen med att ta stavarna (vuxenpoäng!) och knatade runt sjön. För att sedan mysa till det på altanen med frukost och efter det dra igång vårt stora project smörgåstårta och jordgubbstårta. Vilket vi självfallet klarade galant :) Kommer ha smörgåstårta i matlådan två veckor typ. Men det är inga problem, för det är ju bland det godaste som finns? :D

Jag fick mycket fint igår. Bl.a. Parfym, hårvårdsprodukter, 800:- på hudvårdssalongen Sofimar, kokbok med 500 recept (så mormor vet att jag överlever den dagen jag flyttar hemifrån), en jättemysig blomma, en skål jag kikat länge på, smycken och pengar :)
TACK alla godingar som firade mig, ni är bäst!

Hann runt sjön imorse med stavarna igen (jaa, de är hyfsat coola!) Lämnade ipoden hemma, vilket var ett bra drag. Hur skönt som helst att höra fågelkvitter och känna av naturen. Idag blir det jobb 12-16, lunchavbytare. Blir bra när det är sådant toppenväder ute. Så hinner man hem o pressa lite på altanen. Sen blir det spinning ikväll med Becca.

Bilder på lite familj o släkt. :)
  

Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha, ja jäklar. Då kan det bli mycket inhandlat! Ha så kul i helgen också fia! ;P Själv ska jag lata mig i solen och gå massa promenader & springa på stranden så man kan va med på den där visningen!


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback