Den frivillige golfaren

Jag älskar golf. Gick min första 9-håls-runda idag med Anna! Det gick hyfsat bra, slog i vattenhålet en gång o i bunkern en gång. Men jag tog mig ur situationerna på ett bra sätt. Trodde dock att jag skulle skita knäck i spiraler när jag skulle kolla efter min boll i vattenhålet plaskar till ordentligt brevid mig! Då har man på Karlstads golfbana odlat karp eller nån slags fisk i vattenhålen, för att hålla rent och fräscht. Men jädrar vad stora de var! Inga små gulliga guldfirrar där inte. Näänä, här körde man på det tunga artelleriet. Jodå, det gick bra att spela. O bättre ska jag allt bli!

Vi har bestämt oss för att åka på semester med tjejgänget. Smögen står högst på listan :) Det vore verkligen toppen! Jag har fixat med transport, så nu är det bara boende kvar. Inte så bara det.. vi är rätt sent ute.
Jag kollade på stugor på Smögen Campingen, men alla i gruppen skulle vara fyllda 20 år. Så jag ringde och frågade om vi inte kunde få hyra två 4-bädds stugor ändå, eftersom vi har tre i gänget som inte kommer vara 20 vid restillfället. Jovisst, det skulle gå bra. Vi skulle fylla i bokningspappren med falska personnummer, får jag som ett seriöst svar från en kvinna från campingen! Tyckte det lät skumt när jag lagt på luren och ringde senare tillbaka men fick samma svar, att det gick fint och att jag skulle hänvisa till henne. Tillslut kom det ju fram att man inte kunde göra så. Vilken dåre.. dit åker vi definitivt inte. Ska fortsätta leta, så lätt ger vi oss inte! :) Någon som har förslag på bra o helst billigt boende på kusten? Helst Smögen :D

Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHAHA :D jösses vilket pucko. Men jag kanske är ett ännu större pucko, för jag hade ju lätt gått på de där :D

Postat av: Mallan

Absolut, men priset är högt :D Jag är ganska eftertraktad just nu, höhö!

2008-05-19 @ 23:07:27
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback