Cash the legend

Skönt! Nu är årets inventering på team klar ! Om inte något är alldeles kaiko så vi måste räkna om.. men då blir jag nog smått tokig. Räknat varje pinal i hela lokalen.. meeen lite kul hade vi allt på vägen. Sång och mycket skratt hanns med, skönt att det kan vara lite avslappnat även om tidsramen var knapp :) Alla på jobbet sjunger, nynnar och visslar på Johnny Cash nuförtiden :D
Dosorna fungerade inte till att börja med, så vi fick skriva alla artiklar för hand. Tiden rann iväg o chefen gick i taket. Men så tillslut fick de igång tekniken så vi kunde fortsätta med dosorna. Så vi hann precis klart! ...Eller, egentligen skulle vi varit klara 12.. men jag stannade kvar och körde så vi var klara 16.

Kul kväll igår också! Vi firade in våren hos Klas :) Årets första grillning och vi kunde även sitta ute och äta för det var såpass varmt! När kylan kröp på så tände vi en brasa i öppna spisen på uteplatsen :) MYS!
Älskar er mina kära vänner. Underbart att ha Louise hemma igen från Gran Canaria :) Hon var bruuuuuun. Herregud, får bli solariet några gånger tror ja bestämt! :D Louise, du är en solstråle godingen min! Ville bara krama på dig hela kvällen! Mer kramar blir det på lördag när det blir partaj igeen!

Bilder från igår :D

   
Jag o brasan -   Lärka o Louise :D -   Mina favorittjejer! -   Heey Goding!
   
Johan o Marcus - Jessica och hennes grabb - Sötnosar! -   Lindis :D

Imorgon blir det jobb 12-16. Halvdag, så hinner jag med träning och kanske lite golf om jag har tur :D

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh vad fin&brun Louise är :)

Postat av: Mallan

Haha, vet. I like them very much! :D så imorgon så jag lägga på charmen för 170 poliser, nån borde ju nappa!!!

2008-05-02 @ 21:28:22
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback