Update..

Dåligt på den fronten. Skaaaa bättra mig! :)
Jobb, jobb och åter jobb :) fullt ös medvetslös. Har jobbat 170 timmar den här månaden, alla helger också, längtar tills den 25:e :D

Fick en släng av "måste-shoppa-träningskläder" idag :) Blev ett limegrönt linne och valnötsfärgade trekvartsbyxor, sedan var jag tvungen att köpa med en matchande limefärgad vattenflaska (!) Allt från Casall.
Man blir tokig på jobbet, jag vill ha allt i butiken. Alla härliga vårnyheter som kommer nu är toppen!

Imorgon ska jag ut. Blir förfest hos Becca i nya lägenheten. Jag blir inte alls sugen på att flytta hemifrån, näänä.. :P Deras lägenhet är underbar. Högt i tak och luftig med fina färger.. ujuj. Melodifestivalen och sen nattklubbshålligång blir det iaf imorgon. Ser jag fram emot, laddad till tusen !

Klas och jag bor ihop i en vecka. Vi är kattvakter åt Klas syster
Johanna och hennes kille Henriks kissar Tuss och Snuffe. Har även fått låna Johannas bil hela veckan :D Åkte för att tanka idag, själv för första gången.. Det gick sådär. Hittade inte vart man skulle trycka för att få upp tanklocket, sedan upptäckte jag att jag missat sätta på ljuset på bilen.. tyckte gubben jag mötte på cykel pekade och viftade konstigt åt mig. Fattade sedan att ljus kan vara bra att köra med ja :D Och NEJ, bilen är inte purung :D Den hackar gott i kurvorna om man har 3:ans växel i, och ibland tänds lampan för att man borde lämna in den på service. Den bilen ska jag ta till jobbet på Bergvik imorn, önska mig lycka till! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

hoppas du inte sliter ut dig allt för mycket :P
by the way.. ska ha födelsedags/förfest hemma hos oss den 29e..feel free to come :D

2008-03-15 @ 14:15:36

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback