JAAA !!1ett..

Hockey ikväll och förjävla gött med en Färjestadvinst :D Nu avgör de på torsdag och går vidare, snälla kan det inte bara bli så? Hade tur som fick biljett från pappas jobb. Där sa man att man hellre såg matchen på TV :D vilka dårar, men tack för det så jag fick gå istället! :D

Klas och jag är kattvakter. Tuss och Snuffe är ena riktiga små monster. De är otroligt kelsjuka iaf, men det är bara uppskattat. Mysigt med Tuss som följer mig vart jag än går. Satt på toan och kissemjauen hoppade upp i knäet där jag satt, närkontakt jotack. (och nej, jag stänger inte toadörren när jag är ensam hemma :D)

Ledig hela veckan, om jag inte blir inringd. Så imorgon blir det en sväng till Bergvik för att kolla shopping inför helgens utgång. Ska även hämta min fulla matlåda från Team Bergvik, hann inte ta lunch i lördags.. det var för mycket kunder på för lite personal. Måste även lämna 40:- som jag spelade bort. Vi slog vad om melodifestivalens utgång och färjestadsmatchen i lördags, jag förlorade båda mina satsningar. Trodde Sanna skulle ta hem det, dock är jag glad att det var C.Perelli som vann. Hon var bäst! :) Trodde även att Färjestad skulle vinna mot Frölunda i lördags med 4-2.. men de loosade med 4-0.

Nu blire scrubs, sen sömn. Natti!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback