Utmattad!

Puuuh.. jag är ganska trött i både kroppen o knoppen. Igår var det jobb för hela slanten och sedan utgång. Jessicas syster Johanna hade inflyttningsfest :D Blev en finfin tillställning med fint väder, "jag har aldrig"-leken och mycket dans. Kom hem vid strax efter halv 4. Trött som en gnu imorse masade jag mig upp för att jobba :) Blev dock pigg när jag drack en naturdiet-drink, åt en banan och svepte en kaffe på jobbet.

Nyss kom jag hem från ett tuuungt bodypump-pass på sats. Jag är lite skakig i kroppen eftersom jag ätit lite dåligt idag.
Kul att sommarschemat kommit ut nu på sats! Då blire lite ny musik, nya moves etc :D

Strax ska jag sätta mig på altanen med en filt och äta färska räkor. Börjar ladda redan nu för Smögen vecka 29. Mumma!

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback