Underbara 20

Jag hade en fantastisk 20 årsfest :) TACK alla underbaringar till vänner, ni är de absolut bästa ! :) Kunde inte önskat mig bättre! Jag fick smyckesgarderoben jag så länge önskat mig och en jättefin svart skål. Som sagt, kunde inte önskat mig mera :) Lite lekar och bus blev det. Jag hade planerat in tampongleken, då man ska knyta en tampong i ett snöre runt midjan sen få ner tampongen i en flaska vatten så den sväller och lyfta iväg flaskan över mållinjen. Gurkleken, då deltagarna står på led och ska med knäna förflytta gurkan genom ledet. Sist men inte minst pappersleken, när man ska linda in en person med en hel toarulle. Många skratt och härliga tävlingsinstinkter! Skoog hade väl årets röta som tappade plånboken på väg in till stan och glömmer bort den tills imorse när han ger sig ut och letar, o hittar plånboken med allt innehåll kvar! Jisses, grattis till det vännen! :D Snygga flätor gjorde Soffan o Louise på honom också! :D
Sedan blev det en tripp till Nöjes, där det också var hur kul som helst! Tack Jimmy o Micke för skjutsen. Er saknar jag nå så enormt! Hoppas se mer av gamla gänget i sommar :)

Imorgon är jag ledig. Så det blir en tur till golfbanan med Anna. Sedan bär det av till Skutberget med Soffan o Anna för sol och bad. Vädret lovar gott! Kanske blir årets första dopp om jag inte krukar. 

Bjuder på lite bilder från mig igår: 

           

Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback