TÄVLING! Matrix hårvårds-paket hos Lily



Matrix Biolage Smoothing Shine Milk
 149:-
Lättviktig milk som kontrollerar frissigt hår och ger en frisk, glansig yta.

Matrix Biolage Smoothing Conditioner 149:-
Balsam för frissigt, flygigt hår, slätar ut och ger lyster. Tynger inte ner.

Matrix Biolage Hydro Foaming Styler 149:-
En fuktberikad, lättviktig och konditonerande skum. För läggning och formgivning.

Matrix Biolage Defining Elixir 149:-
En alkoholfri, strukturerande gelé för att skapa vågor, lockar och form. Ger volym och fyllighet i samband med föning.

Matrix Amplify Volumizing Conditioner 119:-
Amplify Conditioner tillför maximal konditionering utan att tynga ner. Ett utredande balsam som gör håret smidigt och glansigt, motverkar statisk elektricitet.


Matrix Color.Smart Nourishing Shine Cream 145:-
Färgbevarande styling cream som kontrollerar frissighet. Skyddar mot värmeslitage.



Jennica har sålt hårprodukter under en tid och ville därför sponsra mig och min blogg med några hon hade kvar.

Nu har ni chansen att vinna paketet ovan!

För att delta;
- Skriv en kommentar (eller flera för att öka chansen) till detta inlägg och delta automatiskt i utlottningen.
- Länka GÄRNA i din blogg!

OBS! Kopiera inte samma text flera gånger i en och samma kommentar! Då kommer du bli diskad.

Rätt;

Jag vill vinna!

Fel;
Jag vill vinna!
Jag vill vinna!
Jag vill vinna!
Jag vill vinna!

AVSLUTAS: Söndag 29/6

Gå gärna in hos Linda och kika :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill vinna!

Postat av: Frida igen

Haha jaha det var kanske inte du som hade tävlingen nej!

2008-06-26 @ 01:14:43

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback