Sommartider, hejhej !

Ännu en ledig dag för mig med fint väder. Kunde inte prickat in bättre vecka att vara ledig på! :D

Klas och jag packade in oss i bilen och åkte på shoppingtur o sedan vidare till Skutberget. Börjar få en riktigt fin bränna nu. Blir nog inget mer solarium innan modevisningen om vädret håller i sig :)
När jag skulle packa träningsbagen igår inför spinningen upptäckte jag att i min gamla träningsväska hade min peelingkräm runnit ut. Så blev att införskaffa sig en ny. Har kikat på den här fina från Lacoste, och kunde inte annat än slå till nu när jag ändå behövde en väska.
Köpte ett par toppenfina golfbyxor och en bikiniöverdel från jobbet idag. Hann även med att köpa dagens viktigaste: Solskyddsfaktor :) Blev självfallet från Hawaiian Tropic. Både solskyddsfaktor, och sololja med spf 4 i, dessutom ska man ju skydda läpparna så det fick bli ett cerat från Hawaiian också. Efter solen behöver huden näring och återfuktning, så det sista köpet idag blev bodybutter med den klassiska doften av kokos. 

  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Inge mer brun nu, då kan vi inte vara på samma ställe under sommaren =) Hur fick du in Besöksloggen på sidan? En sån vill jag också ha!

Postat av: Mallan

Jag är tillbaka :D Å gissa vad jag har med mig, två mintuu! SMARRIGT VA? ;P

2008-06-07 @ 15:14:06
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se/
Postat av: louise

ååå va bra.. =)=) nu far vi.. får hålla koll på bussarna opch så ska jag ringa far min..=)=) pusss ses snart

2008-06-07 @ 19:10:27

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback