Mitt nya liv

Jag har fått pippi på träning och kost. Det är ju så otroligt roligt att se resultat! Jag har lagt om kosten o äter mycket nyttigare. Sedan tränar jag för det mesta varje dag. Jag har gått ned 7 kg sedan februari. Det behövde jag. Sedan knäskadan för dryga två år sedan har jag gått upp närapå 10 kg.

Min frukost består alltid av havregrynsgröt med något gott till som banan, jordgubbar, rostade solrosfrön etc.
Sedan äter jag oftast sallad, lax eller kyckling till lunch. Det har verkligen gjort skillnad! Jag känner mig mycket piggare :) Det är ju lätt kosten som spelar roll där. Att jag inte småäter någonting och bara unnar mig något gott ibland.
Kämpar som bara den på mornarna och går upp och knatar iväg runt Kroppkärrssjön. Problemet är att jag älskar att snoosa.. men det jobbar jag med att det ska bli ändring på. För det är grymt skönt nu på sommarn att promenera runt vattnet.

Tänkte rekommendera en kräm också som tro det eller ej, hjälper dig att bli slankare. Det är "Nivea - My Silhouette!"
Har använt den i snart en månad och den funkar faktiskt! Jag tycker låren har blivit fastare o snyggare.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig kicka!

Jag kom på att jag ju inte är hemma den 28:e så jag får väl skicka dit Henki med kameran! J o b b i g t för honom att behöva gå på underklädesshow =D Hoppas vi ses snart, du jobbar ju hela tiden =P

Postat av: Anna

det är mitt problem oxå, att snooza, inte bra!!

2008-06-20 @ 20:00:57
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback