Kokosdoft

Åh herregud, vilken underbar vecka det här är. Solat och tillochmed tagit årets första dopp (!) Trodde jag skulle kruka, men det blev så himla varmt tillslut så jag hoppade i. Veckan kunde inte börjat bättre än den gjorde. Anna o jag åkte ut till golfbanan för att gå en nio-håls-runda. Men det var så otroligt varmt så det slutade med att vi slog en hink på rangen och efter det hämtade vi Sophie o Louise o styrde kosan mot Bomsta. Jag hade fortfarande kycklingpestosallad kvar sen min fest i lördags, så det blev bra matlådor! :) Äntligen börjar jag få lite färg på kroppen. Louise är ju självfallet brunast som bott i Gran Canaria :D Snyggingen.

  

Igår blev det att glassa i solen vid teatern. Jag lever verkligen upp på sommarn. Jag åker knappt skidor och så på vintern.. så jag tycker det halvåret är närapå helt värdelöst :P Trött o glåmig.. närå, så himla illa är det väl inte. Men om man jämnför med sommaren så är det här jäkligt bra ! :)

Vi ska förhoppningsvis till Stockholm om två veckor för att shoppa och ha trevligt. Vore att gå på Allsång på Skansen, men det drar igång den 24:e juni.. Vi får se, kanske åker då om det går :)

Jag ÄLSKAR Hawaiian Tropic produkterna! Har precis smörjt in mig med solskyddsfaktor som luktar kokos :) Lovely!


Kommentarer

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback