Hufvudstaden

Imorgon 05.55 går bussen äntligen mot Stockholm :) Jag, Louise o Linda ska dit för att shoppa, shoppa, shoppa och självfallet se på allsången. Anders Lundin poserade med mig på en bild för ungefär 15 år sedan, undrar om han minns mig. Blond, trevlig, rufsig tjej? Vi kommer troligtvis inte sitta längst fram. Preimär o allt, det lär vara knökat med folk! Men grrrymt kul att se Håkan Hellström, Miss Li, med flera. Vem fan är föresten Bosse Parnevik? :D

Jag tänkte försöka hitta:
-En ny väska
-Klänning
-Kjol
-Skor kanske?
-Löshår är redan spikat att jag ska ha med mig hem. Ska sätta i lite tills modevisningen på lördag hade jag tänkt mig. Så jag ser ut som Victoria´s secret bruttorna, med långt svall. 

Sedan får vi se vad staden har att bjuda på. Hoppas jag hittar några fynd och guldklimpar.
Tack gode Gud än en gång att min kära lilla rosa ipod är tillbaka. Eller tack mamma egentligen som faktiskt hittade den :) Nu är det mesta fixat för en underbar tripp.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för att vi fick komma i lördags det var skoj ler Haha vet du inte vem Bosse Parnevik är??? Är ju Golf Jespers pappa plus jätte rolig komiker!! :)

Postat av: jess

Ha så skoj i stockholm! :)

2008-06-23 @ 20:40:58
URL: http://jessicafransson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hej! Vovve har blivit sjuk så jag kan komma på visningen! Var hur när? =)

2008-06-24 @ 15:18:23
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback