Helgen som gick..

..har som vanligt varit toppen :) Jobbade torsdag och fredag ute på mitt älskade Bergvik. Jag trivs toppenbra på båda ställena, missförstå mig inte där. Men jag saknar att jobba med Anna, så det gör att jag vill jobba så mycket jag kan på Bergvik. Kul att sälja cyklar också. Lär mig hur mycket som helst varje gång jag är där ute.

Lördagen blev fotbollsfest hos Becca. Ett tag såg det verkligen ut som att Sverige skulle kunna klara oavgjort, men i 92:a minuten krossas den drömmen såklart.. Bara att ta nya tag med rosa-panterndrinkarna i spetsen. Riktigt goda o enkla att göra själv! Likör 43, mjölk och grenadin. Try it, you´ll like it! ;D Sedan bar det av till Nöjes för att dansa av oss lite.

   

Kommentarer
Postat av: jönköpings ida : )

hahah, va söt jimmy är i sin lilla hatt / mössa :) hahaha.

Postat av: Mallan

Tack för helgen ;P

2008-06-15 @ 21:57:39
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback