Gina Tricot växer i mina ögon

Jag tycker Gina Tricot går från klarhet till klarhet. De har fått in otroligt mycket snyggt senaste tiden. Tidigare har jag tyckt de har ganska dålig kvalité på deras kläder och färgerna har varit ganska udda. Men den åsikten har jag inte längre. Gina Tricot är en av butikerna i stan jag helst går in i. Nu när de även inom en snar framtid ska lansera sin glasögonkollektion, kommer jag tycka om dem ännu mer! Jag som är en glasögonorm gllar tanken på att gå in i en modebutik för att prova ut bågar till min outfit. Bågarna är heller inte hutlöst dyra, dessa nedanför ligger på 898:-
KUL, säger jag! 

 

Kommentarer
Postat av: louise

jaa hej gummsan.. jo tack det är bra här i skogen.. lite sämre väder dock.. kom lite regn i går och i dag blåser det som bara den.. ska gå in och kolla bussar nu ja.. och föresten. fan av coolt med glasögon på gina. synd bara att min kosta en förmögenhet så dom får följa mig resten av livet hahaha.. händer i KD då? pusss


Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback